Banner 980x90

Rēzeknes slimnīcā darbojas vienotais pacientu pieraksta tālrunis

Publicitātes foto
Publicitātes foto
SIA "Rēzeknes slimnīca" valde un Rēzeknes pilsētas domes vadība ilgstoši saņēmusi neskaitāmas gan mutiskas, gan rakstiskas sūdzības par slimnīcas un poliklīnikas reģistratūras darbu, tāpēc Rēzeknes slimnīcā no trešdienas, 22.jūnija, darbojas Zvanu centrs ar vienotu pacientu pieraksta tālruni 68805050.

Kā pilsētas informācijas portālu Rezekne24.lv informē SIA "Rēzeknes slimnīca" Sabiedrisko attiecību speciāliste Laura Sondore - Strode, līdz ar vienotā tālruņa ieviešanu pacientiem ir ērtāk pieteikties konsultācijām un izmeklējumiem, kā arī saņemt papildus informāciju.

Lai pierakstītos SIA "Rēzeknes slimnīca" stacionārai vai ambulatorai ārsta konsultācijai, izmeklējumiem, vai saņemtu konsultācijas, turpmāk jāzvana uz vienu telefona numuru – 68805050.

Kopš šī gada piektdienas, 1.aprīļa, Rēzeknē funkcionē viena daudznozaru veselības aprūpes iestāde "Rēzeknes slimnīca", kas izveidota apvienojot SIA "Rēzeknes slimnīca" un SIA "Rēzeknes veselības aprūpes centrs" (poliklīnika), tāpēc Zvanu centra operatori sniedz informāciju par stacionārajiem un ambulatorajiem veselības aprūpes pakalpojumiem gan slimnīcā, gan bijušajā poliklīnikā.

Ambulatorie un stacionārie pakalpojumi tiek sniegti gan slimnīcas, gan bijušās poliklīnikas (tagad Rēzeknes slimnīcas Ambulatorās daļas) telpās. Tāpēc, uzlabojot veselības aprūpes pakalpojumu kvalitāti un pieejamību, jaunizveidotā vienotā Zvanu centra operatori laipni sniegs konsultācijas un ieteiks pacientam atbilstošāko pakalpojumu.

Rūpēs par servisa uzlabošanu un sniegtās informācijas kvalitāti visi Zvanu centrā saņemtie zvani tiek ierakstīti un analizēti, lai nodrošinātu pēc iespējas kvalitatīvāku un pacientiem ērtāku apkalpošanu.

Rēzeknes slimnīcas Zvanu centrā vienlaicīgi strādā trīs operatori. Saņemot zvanu, sistēma uzreiz automātiski nodod ienākošo zvanu brīvajam operatoram. Ja operatori ir aizņemti, nospiežot taustiņu "1" pacienta vēlme saņemt atzvanu tiks reģistrēta un operators atzvanīs darba dienas laikā, bet, ja pacients zvanīs un nospiedīs taustiņu "1" pēc Zvanu centra operatoru darba laika, t.i. pēc plkst.16.30, vai brīvdienās, tad Zvanu centra operators atzvanīs nākamajā darba dienā, darba laikā no plkst.8.00 līdz plkst.16.00.

Vienotā pieraksta tālruņa darba laiks ir no plkst.8.00 līdz plkst.16.30. Pierakstīties pie Rēzeknes slimnīcas speciālistiem var ne tikai telefoniski, bet arī elektroniski, sūtot e-pastu uz slimnica@rezekne.lv. E-pastā vēlams norādīt arī pacienta tālruņa numuru, lai Zvanu centra operators varētu sazināties.

Dienu pirms plānotā izmeklējuma, Zvanu centra operators sazināsies ar pacientu, lai atgādinātu par plānoto izmeklējumu. Ja tomēr kādu apstākļu dēļ uz izmeklējumu nav iespējams ierasties, pacienti par to var informēt, zvanot pa tālruni 68805050 vai sūtot e-pastu uz slimnica@rezekne.lv

"Jaunā Zvanu centra funkcionalitāte ļauj sekot līdzi līnijas noslogojumam un nepieciešamības gadījumā palielināt operatoru skaitu," norāda SIA "Rēzeknes slimnīca" valdes priekšsēdētāja Marita Zeltiņa.

SIA "Rēzeknes slimnīca" Zvanu centra tālrunis 68805050 darbojas LMT tīklā un nav paaugstinātas maksas tālrunis. Zvanot uz to no fiksētā vai mobilā tālruņa, būs jāmaksā atbilstoši sava operatora noteiktajiem tarifiem. Pašlaik tiek strādāts, lai minētais tālrunis nākotnē būtu bezmaksas.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)