Aptauja: Pērn skatītākie televīzijas kanāli bija TV3, LTV1 un PBK
Otrs skatītākais kanāls 2016.gadā bija LTV1 ar skatīšanās laika daļu 9,5%, savukārt trešais skatītākais bija PBK, kuram veltīti 9,3% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālam "NTV Mir Baltic" pērn veltīti 7,7%, kanālam LNT - 7,4%, kanālam "RTR Planeta Baltija" - 3,5%, kanālam "REN TV Baltic" - 3,1%, bet kanālam 3+ - 2,9% no kopējā TV skatīšanās laika.
Kanālu LTV7 un TV6 katra skatīšanās laika daļa pagājušajā gadā bija 2,6%, kanāla "RīgaTV 24" skatīšanās laika daļa bija 1,1%, "Kanāla 2" - 0,8%, bet kanālu "CTC Baltija" un "Nickelodeon" skatīšanās laika daļa katram bija 0,7%.
Savukārt kanāliem FOX, "Kidzone TV" un "Re:TV" katram veltīti 0,5%, bet kanāliem "Fox Life", "National Geographic Channel" un STV katram 0,4% no kopējā TV skatīšanās laika. Kanāla "360TV" skatīšanās laika daļa bija 0,3%, kanāla 1BM - 0,2%, bet kanālu "Sony Turbo" un "Sony Channel" skatīšanās laika daļa bija 0,1% katram.
TV satura vērošanai ar nobīdi laikā pērn veltīti 5,5%, bet visai pārējai skatīšanai - 28,1% no kopējā TV skatīšanās laika.
Tāpat aptaujas dati liecina, ka latviešu auditorijas vidū pagājušajā gadā skatītākais bija TV3, kuram veltīti 17,5%. Otrs skatītākais kanāls bija LTV1, bet trešais - LNT, kuriem veltīti attiecīgi 14,9% un 11,1% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt cittautiešu vidū pērn skatītākais bija PBK, kuru skatījās 17,1% aptaujāto iedzīvotāju, seko "NTV Mir Baltic" - 11,8% un "RTR Planeta Baltija" - 6,6%.
"Kantar TNS" Reklāmu reģistra vecākais klientu vadītājs Oskars Rumpēters atzīmēja, ka TV3 sešus gadus pēc kārtas ir gada skatītākais kanāls. "Lielākais skatīšanās laika daļas pieaugums gada laikā bija kanālam PBK - par 0,6 procentpunktiem, savukārt lielākais kritums kanālam "RTR Planeta Baltija" saistīts ar sešu mēnešu retranslācijas aizliegumu Latvijas teritorijā," norādīja uzņēmuma pārstāvis.
2016.gadā viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 48 minūtes dienā, kas bija par 22 minūtēm mazāk nekā 2015.gadā.
Uz sarakstu