Kandavā var saņemt SEB bankas klientu konsultācijas
No augusta Kandavas novada iedzīvotājiem ir iespēja saņemt bankas speciālistu klātienes konsultācijas, kas divas reizes mēnesī notiek Kandavā, Kandavas novada sociālā dienesta telpās, pilsētas informācijas portālu Tukums24.lv informēja AS "SEB banka" Mārketinga un komunikācijas pārvaldes Ārējās komunikācijas projektu vadītāja Kristīne Martinsone.
Konsultācijas Kandavas novada iedzīvotājiem ir pieejamas divas reizes mēnesī, otrdienās no plkst.9.00 līdz plkst.14.00. Septembrī plānotie konsultāciju datumi ir 10. un 24. septembris, bet oktobrī tas būs 8. un 29. datums . Konsultācijas var saņemt Kandavā, Jelgavas ielā 4A, Kandavas novada sociālā dienesta 2.stāvā.
Konsultāciju centrā Kandavas iedzīvotājiem iespējams atvērt kontu SEB bankā, pasūtīt un saņemt SEB bankas norēķinu karti, saņemt konsultācijas par ikdienas norēķiniem un dažādiem bankas produktiem, kā arī pārrunāt iespējas saņemt patēriņa vai hipotekāro kredītu. Bankas speciālisti būs gatavi sniegt konsultācijas arī par izmaiņām bankas produktos un pakalpojumos pēc eiro ieviešanas.
Kandavas novada iedzīvotājiem ir iepējams savus finanšu darījumus veikt arī Elektroniskajā klientu apkalpošanas centrā Lielā ielā 11, katru darba dienu no plkst.6.00 līdz plkst.23.00, kur pieejams iemaksu-izmaksu bankomāts, tālrunis bezmaksas zvaniem uz Klientu centra konsultāciju tālruni 8777, kā arī Ibankas termināls.
Svarīgi, ka, sākot ar oktobra pirmo nedēļu, Elektroniskais klientu apkalpošanas centrs mainīs savu atrašanās vietu un turpmāk tas atradīsies Lielā ielā 1, veikala "Labais" telpās un būs pieejams no plkst.8.00 līdz plkst.22.00. Savukārt SEB bankas bankomāts ar skaidras naudas izmaksu funkciju atrodas Kūrorta ielā 1, veikala "Elvi" telpās un pieejams katru dienu bez laika ierobežojumiem.
Ja rodas nepieciešamība pēc SEB bankas eksperta konsultācijas klātienē jebkurā citā darba dienā, banka aicina vērsties kādā no tuvākajām SEB bankas filiālēm, kas atrodas Tukumā (Šēseles ielā 3), Talsos (Lielā ielā 17) un Kuldīgā (Dzirnavu ielā 5).
Tāpat jautājumu gadījumā iespējams sazināties ar bankas speciālistiem, rakstot Twitter profilā (SEB_Latvia) vai Facebook profilā (SEB.Latvia), sūtot jautājumus pa e-pastu info@seb.lv, zvanot SEB Klientu centra speciālistiem darba dienās no plkst.8.00 līdz plkst.20.00 bez maksas, izmantojot Skype (pēc lietotājvārda SEB_Latvia) vai pa tālruni 8777 (maksas zvans).
Uz sarakstu