Kāpēc Facebook reklāma? 

Publicitātes foto

Facebook  reklāma  pēdējo gadu laikā kļuvusi tik aktuāla, ka to aktīvi izmanto ne tikai uzņēmēji, bet arī politiķi. Cilvēkiem, kuri vēl neizmanto Facebook reklāmu, varētu rasties jautājums – kāpēc tieši Facebook reklāma? 

Iespēja uzrunāt konkrētu cilvēku grupu 
Izveidojot Facebook reklāmu, iespējams izvēlēties, kas to redzēs – pēc atrašanās vietas, dzimuma, vecuma, interesēm, ienākumu līmeņa utt. Precīza mērķauditorijas atlase nozīmē efektīvi iztērētu reklāmas budžetu, garantējot augstus konversijas rādītājus.  

Datu iegūšana 
Pēc katras reklāmas kampaņas beigām tiek iegūti un apkopoti dati, kas palīdz ne tikai uzzināt ko vairāk par esošajiem un potenciālajiem klientiem, bet arī ļauj veiksmīgāk plānot nākamās reklāmas kampaņas, lai to atdeve būtu lielāka. Gudri liekot lietā iegūtos datus, iespējams samazināt mērķa sasniegšanas izmaksas un būtiski palielināt investīciju atdevi. 

Datu analīze 
Salīdzinot ar citiem sociālajiem tīkliem un reklāmas platformām, Facebook sniedz vienu no visrūpīgākajām iegūto datu analīzēm. 

Sekotāju piesaiste 
Svarīgi veidot pārdomātu saturu, kas piesaista kvalitatīvu sekotāju plūsmu, kam interesē jūsu uzņēmuma piedāvājums. Par galveno mērķi vajag uzstādīt nevis maksimāli lielu sekotāju skaitu, bet gan kvalitatīvu sekotāju plūsmu, kas ir ieinteresēta jūsu piedāvājumā, jo, koncentrējoties uz kvantitāti, ne kvalitāti, jūs izniekosiet ne tikai naudu, bet arī laiku. 

Ziņu sabalansēšana 
Reizēm mazāk patiešām ir vairāk, ja runa ir par Facebook ziņu skaitu, jo labāk nedēļas laikā publicēt dažas kvalitatīvas ziņas nekā gūzmu ar nepārdomātām ziņām, lai tikai aizpildītu tukšumu. Svarīgi, lai ierakstu tēmas nekoncentrētos tikai ap uzņēmuma produkciju, jo laika gaitā runāšana tikai par sevi var aizbaidīt un garlaikot sekotājus. 

Mērķu definēšana 
Kā jebkurā jomā, arī Facebook svarīga mērķu definēšana, jo tad, ja zināsi, ko vēlies sasniegt, ceļš uz mērķi būs taisnāks un arī nepieciešamo taktiku izvēlēties būs vieglāk. 

Seko tendencēm 
Sociālie tīkli nemitīgi mainās un pilnveidojas, tāpēc ir svarīgi turēt roku uz pulsa, lai nepalaistu garām jaunas reklamēšanās iespējas. Piemēram, šobrīd aktuāli ir tiešraides video un video saturs. 

Izmantojot Facebook, esi tuvāk saviem esošajiem un potenciālajiem klientiem, kļūsti par viņu ikdienas sastāvdaļu, kā arī esi vieglāk sasniedzams!