Banner 980x90

"Nutrilite" un "AC Milan" turpina spēlēt kopā

Kopš 2008. gada Nutrilite™ ir oficiālais sarkanmelnā futbola kluba uztura bagātinātāju zīmols, kā arī MilanLab zinātniskais partneris bioķīmijas un uztura jomā. Uzņēmums un AC Milan sadarbojas arī ārpus futbola laukuma, atbalstot Milan Foundation projektus.

Pasaulē pārdotākais vitamīnu un uztura bagātinātāju zīmols Nutrilite™[1] pagarinājis sadarbību ar futbola klubu AC Milan līdz 2016. gada jūnijam. AC Milan komercdirektors Jāps Kalma (Jaap Kalma) un Amway Eiropas Korporatīvo lietu viceprezidents Maikls Meisners (Michael Meissner) parakstījuši līgumu par zinātniskās sadarbības turpināšanu starp Nutrilite™ ekspertiem un sarkanmelnā kluba augsto tehnoloģiju starpdisciplināro pētījumu centru MilanLab.

"Šī ir sporta pasaulē unikāla sadarbība. Divi pasaules līderi – Nutrilite™ un MilanLab – apvienojušies, lai uzlabotu futbolistu sportisko sniegumu, kā arī uzlabotu viņu vispārējo veselības stāvokli, izmantojot zinātniski pamatotu pieeju uzturam un uztura bagātinātājiem," saka  M. Meisners.

Veicot vispusīgu uztura paradumu aptauju un ņemot vērā medicīniskās pārbaudēs, arī ģenētiskos, asins un biodinamiskos testos noteiktās sportistu vajadzības, Nutrilite™ eksperti un MilanLab kopīgi izstrādā katram futbolistam individuālu uztura un uztura bagātinātāju plānu.

Nutrilite™ un AC Milan ir sabiedrotie arī sociālās atbildības jomā. Nutrilite™ un kluba bezpeļņas organizācija Milan Foundation kopā atbalstījuši vairākus sociāli mazaizsargātiem bērniem veltītus projektus, kas tika īstenoti Amway kampaņas One by One™ laikā. Šo iniciatīvu pamatā ir sports, tā izglītojošā un sociālā loma jau kopš agra vecuma, kā arī būtiskā nozīme laba veselības stāvokļa uzturēšanā.

Atbalstīto projektu vidū ir Buci bērnu slimnīcas asinsvadu slimību centra izveidošana Milānā un divu daudzfunkcionālu sporta kompleksu izveide: viens uzcelts Pagliare di Sassa apgabalā pēc 2009. gada zemestrīces, kas stipri ietekmēja Itālijas Abruco reģionu, otrs – Neapoles augsta sociālā riska rajonā, kur jauniešiem trūkst satikšanās un socializēšanās vietu.

Par Amway Europe

Amway ir tiešās pārdošanas uzņēmums, kura ienākumi gadā sasniedz 10,8 miljardus ASV dolāru un kura galvenā mītne atrodas Adā, Mičiganā, ASV. Pārdotākā Amway produkcija ir Nutrilite™ vitamīni, minerālvielas un uztura bagātinātāji, Artistry™ sejas kopšanas un kosmētikas līdzekļi, kā arī eSpring™ ūdens attīrīšanas sistēmas – to visu tirgo tikai Amway neatkarīgie uzņēmēji. Direct Selling News 2014 Global 100 sarakstā 2013. gadā noieta ziņā tiešās pārdošanas uzņēmumu vidū Amway ierindojās pirmajā vietā pasaulē. Plašāka informācija par uzņēmumu pieejama tīmekļa vietnē amway-latvia.com.

Par Nutrilite™

Nutrilite™, ko ekskluzīvi piedāvā tikai Amway, ir pasaulē lielākais vitamīnu un uztura bagātinātāju zīmols[2] 80 gadu garumā gūtā zinātniskā un pētnieciskā darba pieredze Nutrilite™ komandai ļāvusi līdz izcilībai nospodrināt patentēto "sēj, lai bagātinātu" pieeju, kas ļauj saglabāt produktu kvalitāti un maksimāli uzlabot to sastāvu, efektivitāti un drošību. Nutrilite™ ir vienīgais vitamīnu un minerālvielu zīmols pasaulē, kas audzē, novāc un apstrādā augus pats savās sertificētās organiskajās fermās Amerikas Savienotajās Valstīs, Meksikā un Brazīlijā.[3] Kopš 2008. gada Nutrilite™ ir oficiālais AC Milan uztura bagātinātāju zīmols.  

Par AC Milan

Jau vairāk nekā 100 gadus futbola klubs AC Milan ir sinonīms futbolam, izklaidei, emocijām un uzvarai. AC Milan ir trofejām bagātākā komanda futbola vēsturē. Kopš dibināšanas 1899. gadā AC Milan ir ieguvusi 18 Itālijas čempionāta titulus, trīs Eiropas/Dienvidamerikas kausus, vienu FIFA Pasaules kausu, septiņus UEFA Čempionu Līgas kausus, piecus Eiropas superkausus, divus Kausa Ieguvēja kausus, sešus Itālijas superkausus un piecus Itālijas kausus. Šobrīd AC Milan ir viens no vadošajiem uzņēmumiem izklaides nozarē, kura panākumus vēro miljoniem cilvēku visā pasaulē.


[1] Avots: Euromonitor International Limited: www.euromonitor.com/awmay-claims

[2] Turpat.

[3] Turpat.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)