PTAC visbiežāk cilvēkus konsultē par nekvalitatīvām precēm
![](http://img.pilseta24.lv/media/816x610/pilseta24-news-archive/1294/1294426.jpg)
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) visbiežāk konsultē patērētājus, kuri iegādājušies nekvalitatīvas preces un pakalpojumus, pilsētas informācijas tīklu portālam Pilseta24.lv pavēstīja PTAC Patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vecākā konsultante Ilze Žunde.
Visvairāk patērētāji interesējas par to, kā viņiem rīkoties, kad iegādāta nekvalitatīva prece vai pakalpojums, kādas ir patērētāju tiesības konkrētajā situācijā, īpaši par – apaviem, mobilajiem telefoniem, elektroprecēm, kā arī par elektronisko sakaru pakalpojumiem un distances līgumu pakalpojumiem.
Par komercprakses, reklāmas un e-komercijas uzraudzības jautājumiem konsultācijas patērētājiem sniegtas galvenokārt saistībā ar elektronisko sakaru pakalpojumu piedāvājumiem, internetā iegādātām precēm un pakalpojumiem, dažādiem speciālajiem piedāvājumiem, savukārt uzņēmējiem – saistībā ar dažādu preču un pakalpojumu piedāvājumiem/akcijām, reklāmai izvirzāmajām prasībām, piedāvājumiem elektronisko sakaru pakalpojumu jomā, kā arī par distances noteikumiem un interneta mājas lapās ietveramo informāciju.
Žunde atzīmēja, ka daudzi patērētāji interesējas arī par jautājumiem, kas nav PTAC kompetencē vai par kuriem PTAC nav tiesīgs pieņemt saistošu lēmumu, bet tikai sniegt konsultāciju, īpaši par elektronisko sakaru kvalitāti, pārtikas precēm, apdrošināšanas atlīdzības izmaksām, kā arī par komunālajiem pakalpojumiem.