"Limbažu komunālserviss" piedāvā izlīdzināto maksājumu
Labums no tā būs gan klientam, gan uzņēmumam. Gadās, ka godprātīgs, bet aizņemts un reizēm aizmāršīgs klients iekļūst parādnieku sarakstos. Ar izlīdzināto maksājumu tā nenotiks, tātad uzņēmumam neaugs parādnieku saraksts, tas varēs arī rēķināties ar noteiktu naudas plūsmu. Klientam vairs nevajadzēs katru mēnesi nolasīt ūdens skaitītāja rādījumus un veikt maksas aprēķinu.
Tiem, kuri izvēlēsies šo iespēju, jāuzraksta iesniegums un jāiesniedz sekretārei. Klientu apkalpošanas nodaļa pārbaudīs klienta maksājuma vēsturi, kā arī iepriekšējo sadarbību skaitītāja pārbaudes jautājumos. Ja tie būs bijuši regulāri un nav bijušas citas problēmas, tad aicinās klientu slēgt līgumu. Atkarībā no ūdens patēriņa apjoma iepriekšējos 12 mēnešos, tiks aprēķināta ikmēneša maksājamā summa. Katram ūdens skaitītājam to aprēķinās atsevišķi. Protams, klients pats var ik mēnesi samaksāt noteikto izlīdzinātā maksājuma ikmēneša summu pakalpojumu sniedzējam, tomēr klientam pašam ērtāk būtu noslēgt līgumu ar savu banku, kas konkrēto summu ik mēnesi no viņa konta pārskaitīs uzņēmumam. Uzņēmumam ir sadarbība ar "SEB", "Nord" un "Citadeles" bankām. Daudzi šo iespēju izmanto, lai tādējādi norēķinātos ar "Lattelekom", "Latvenergo" u.tml.
Jebkurā brīdī klients, kurš izvēlēsies izlīdzināto maksājumu, varēs arī atgriezties pie līdzšinējās norēķinu kārtības. Par izlīdzinātā maksājuma sīkākām niansēm aicina interesēties uzņēmuma klientu apkalpošanas nodaļā Mūru ielā 17, Limbažos.
Uz sarakstu