"Swedbank" internetbankai būs jauns izskats un ērtāka lietojamība planšetdatoros
Jauns izkārtojums un izskats ieviests gan privātpersonu, gan uzņēmumu internetbankā. Uzņēmumu internetbankas pirmā lapa būs vienkāršota ērtākai ikdienas lietošanai, kā arī pielīdzināta privātpersonu internetbankas izkārtojumam.
"Swedbank" internetbanka sāka darboties 1998.gadā un gadu gaitā ir saņēmusi vairākus apbalvojumus. Neapstājamies pie sasniegtā un turpinām dizaina un izkārtojuma attīstīšanu, lai atbilstu mūsdienu klientu gaidām. Tas ir daudzu mēnešu darba rezultāts, un darbs vēl turpināsies, lai arī turpmāk attīstītu mūsu internetbanku saskaņā ar klientu lietošanas paradumiem un tehnoloģiju attīstības tendencēm," paziņojumā medijiem informē "Swedbank" Digitālo pakalpojumu daļas vadītāja Diāna Dubova.
Šogad "Swedbank" papildina internetbankas funkcionalitāti gan privātpersonu, gan uzņēmumu internetbankā. Piemēram, pasūtot jaunu privātpersonu debetkarti pa pastu, PIN kodu tagad var saņemt arī "Swedbank" internetbankā. Arī uzņēmumi var pasūtīt biznesa karti internetbankā un saņemt to pa pastu, parakstīt līgumus, pieteikties pakalpojumiem un lietot tērzētavu saziņai ar banku. No 9.jūnija uzņēmumi internetbankā varēs augšupielādēt arī savus dokumentus.
"Swedbank" internetbankā uzņēmumiem pieejama jauna funkcija - lietotāju administrēšana. Klienti, kuriem ir piešķirtas lietotāju administrēšanas tiesības, paši var pievienot sava uzņēmuma internetbankai jaunus vai bloķēt pašreizējos lietotājus, mainīt limitus, pieejas režīmus, pievienot drošības uzstādījumus un veikt citas izmaiņas. Līdz ar to uzņēmumi var ietaupīt savu laiku, jo, lai veiktu vairākas izmaiņas savos internetbankas uzstādījumos, vairs nav jādodas uz bankas filiāli.
"Swedbank" internetbankai ir ap 800 000 lietotāju.
Uz sarakstu