Banner 980x90

"SEB bankas" Balvu filiāle strādās līdz 6.februārim

"SEB bankas" filiāle Balvos turpinās darbu līdz 6.februārim, pilsētas informācijas portālam Balvi24.lv ziņo bankas pārstāvji.

Balvi24.lv jau vēstīja, ka, pārskatot filiāļu tīklu atbilstoši esošajām biznesa aktivitātēm un izmaiņām klientu paradumos, "SEB banka" pieņēma lēmumu samazināt filiāļu skaitu un mainīt bankas klientu apkalpošanas koncepciju, pilsētu informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv ziņoja bankas ārējās komunikācijas projektu vadītāja Kristīne Martinsone. Gulbenē un Balvos banka turpmāk likšot uzsvaru uz klientu apkalpošanu elektroniskajos kanālos un attālinātas konsultācijas sniegšanu.

"SEB bankas" dati liecinot, ka šobrīd 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs. Cilvēku skaits, kas 2014.gadā apmeklējuši "SEB bankas" filiāles, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ir samazinājies vidēji par 35%-40%.

Tostarp, Balvu filiālē pērn apkalpoti par 41% mazāk klientu, nekā 2013.gadā. Esot redzams, ka "SEB bankas" klienti aizvien biežāk izvēlas citus kanālus, jo vienlaicīgi par 27% pieaudzis Klientu centrā saņemto zvanu skaits un par 15% pieaudzis elektroniskajos kanālos saņemto e-pastu un jautājumu skaits.

Līdz ar izmaiņām, "SEB bankas" filiāle Balvos turpinās darbu līdz 6.februārim.

"SEB banka" arī turpmāk nodrošinās visu klientu kontu, maksājumu karšu, norēķinu un citu bankas pakalpojumu darbību tāpat kā līdz šim. Balvos arī turpmāk klientiem būs pieejami:

* bankomāti skaidras naudas darījumu veikšanai: bankomātos iespējams veikt ne vien skaidras naudas darījumus, bet arī aplūkot sava konta atlikumu, pārbaudīt pēdējos veiktos darījumus un veikt dažādu rēķinu apmaksu;

* internetbankas terminālis - izmantojot internetbanku, klienti var saņemt plašu ikdienas pakalpojumu klāstu: veikt maksājumus, pārbaudīt to izpildes gaitu, iegūt informāciju par saviem darījumiem - kontu atlikumu, veiktajiem karšu norēķiniem, depozītiem un kredītiem, līzingu, ieguldījumiem un vērtspapīru darījumiem, cita starpā pieteikt maksājumu kartes aizvietošanu (ja esošā karte nozaudēta, nozagta, atstāta bankomātā, aizmirsts PIN kods) un papildu norēķina konta atvēršanu.

Ar "SEB bankas" maksājumu kartēm norēķinoties par pirkumu, skaidru naudu iespējams izņemt arī veikalā "Ieroči" Brīvības ielā 63/65, spēļu zālē "Joker" Brīvības ielā 47a, degvielas uzpildes stacijā "Virši-A" Krasta ielā 3, degvielas uzpildes stacijā "Gotika Auto" Stacijas ielā 32 un degvielas uzpildes stacijā "Lukoil" Stacijas ielā 13 (plašāka informācija atrodama www.naudasizmaksa.lv).

Atjaunotās maksājumu kartes, kurām beidzies derīguma termiņš, klienti var saņemt pa pastu savā pastkastītē (tām saglabājas iepriekšējais PIN kods). Lai atjaunoto maksājumu karti saņemtu savā dzīvesvietā, aicinām klientus aktualizēt savu kontaktadresi internetbankā vai dodoties uz kādu no filiālēm.

Savukārt, ja nepieciešamas bankas speciālistu konsultācijas klātienē, klientus gaidīs tuvākajās filiāles - Alūksnē, Brūžu ielā 1 vai Rēzeknē, Atbrīvošanas alejā 98.

Savu atbalstu klientiem ir gatavi sniegt arī SEB Klientu centra speciālisti, atbildot uz jautājumiem, kā arī nodrošinot virkni citu pakalpojumu. Sazinieties ar Klientu centru pa tālruni 8777 (darba dienās no plkst.8.00 līdz 22.00 un brīvdienās no plkst.9.00 līdz 17.00).

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)