"SEB bankas" filiāle Gulbenē no 6.februāra pārtrauks darbu

Kā pilsētas informācijas portālu Gulbene24.lv informēja AS "SEB banka" Korporatīvās komunikācijas vadītājs Mārtiņš Panke, SEB bankas dati liecina, ka šobrīd 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs.
Cilvēku skaits, kas 2014.gadā apmeklēja SEB bankas filiāles, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, ir samazinājies vidēji par 35%-40%. Tostarp, Gulbenes filiālē pērn apkalpoti par 41% mazāk klientu, salīdzinājumā ar 2013.gadu. Redzams, ka SEB bankas klienti aizvien biežāk izvēlas citus kanālus, jo vienlaicīgi par 27% pieaudzis Klientu centrā saņemto zvanu skaits un par 15% pieaudzis elektroniskajos kanālos saņemto e-pastu un jautājumu skaits.
Gulbene24.lv jau vēstīja, ka Gulbenē iedzīvotājiem arī turpmāk būs pieejami SEB bankas bankomāti un internetbankas termināļi, kuros iespējams veikt nepieciešamos ikdienas norēķinus.