Vitālijs Davidovskis kļuvis par "Nordea" klientu apkalpošanas centru "Rēzekne" un "Daugavpils" vadītāju
Vitālijam ir gandrīz 10 gadu pieredze finanšu un apdrošināšanas jomā, kas gūta strādājot kā klientu apkalpošanas speciālistam vadošos Latvijas uzņēmumos, kā arī pildot Daugavpils nodaļas vadītāja pienākumus uzņēmumā "Baltijas apdrošināšanas nams".
"Esmu pateicīgs par izrādīto uzticību un priecājos par iespēju pievienoties "Nordea" komandai! Esmu enerģijas un spēka pilns, turklāt gatavs jaunajam izaicinājumam. Man vienmēr ir bijusi vēlme darboties savā dzimtajā pilsētā Rēzeknē, tāpēc esmu gandarīts par iespēju apvienot darbu divās sev tuvās pilsētās," par jauno amatu komentē Vitālijs Davidovskis.
Vitālijs ir ieguvis uzņēmējdarbības vadītāja kvalifikāciju Rīgas Starptautiskās ekonomikas un biznesa administrācijas augstskolā Daugavpilī, kā arī, ilgstoši strādājot klientu piesaistes jomā, attīstījis teicamas komunikācijas prasmes un spēju organizēt un plānot darba procesu finanšu mērķu sasniegšanā.
"Vitālijam ir pieredze gan bankas darbā, gan apdrošināšanas sektorā, kā arī bagāts kontaktu loks, kas īpaši reģionu vadībai ir svarīgs pamatakmens biznesa izaugsmei. Pats galvenais - Vitālijs ir entuziastisks un atvērts jaunām idejām. Jau pirmajā mūsu tikšanās reizē viņš uzsvēra, ka būtiskākais bankā ir izcila apkalpošana, kas ikvienam klientam liek justies gaidītam! Vēlu Vitālijam panākumus, ieviešot jaunus standartus un risinājumus reģionā," tā Privātpersonu apkalpošanas departamenta vadītāja Laura Poča-Rozenblūma.
Uz sarakstu