Banner 980x90

TAVA organizētā vizītē žurnālisti no Japānas iepazīst Latgali

Tūrisma attīstības valsts aģentūras (TAVA) organizētajā vizītē septiņi žurnālisti no Japānas, apmeklējot dažādus tūrisma objektus Latgalē un galvaspilsētā, iepazinuši Latviju, aģentūru LETA informēja TAVA sabiedrisko attiecību speciāliste Inta Briede.

Vizīte norisinājās no 7.jūlija līdz 12.jūlijam un tā izmaksāja 6000 eiro. Grupā bija septiņi žurnālisti, no kuriem trīs savu uzturēšanos Latvijā pagarināja par dažām dienām, jo gribēja ieraudzīt vairāk, nekā programmā bija iespējams iekļaut, informēja Briede.

Žurnālisti, kas viesojās Latvijā, pārstāvēja trīs nozīmīgus Japānas dzīves stila žurnālus - "Moe", "Liniere", "Plus1 Living", kuri ir ar 80 000 līdz 300 000 eksemplāru tirāžu. Šie žurnāli pastāvīgu uzmanību velta pagātnes mantojumam un tā sasaistei ar mūsdienām, amatniecības tradīcijām un mājās gatavotam ēdienam, dažādu tautu pasaules uzskatiem, vērtību izpratnei un garīguma avotiem, informēja Briede.

Vizītes pirmās daļas laikā žurnālisti devās uz Latgali un divarpus dienu laikā mēģināja iepazīt tās kultūrvēsturisko novadu. Vizītes otrajā daļā tika apmeklēti XI Latvijas Skolu jaunatnes dziesmu un deju svētki un iepazīta galvaspilsēta ar tās dažādajiem kultūras slāņiem - Vecrīgu, jūgendstilu, piedāvājumu gardēžiem.

Pēc gandrīz 20 objektu apmeklējuma japāņu žurnālisti kopumā bija sajūsmināti un TAVA mārketinga partnera Japānā - uzņēmuma "Foresight Marketing" - darbiniece Akiko Šiga atzina: "Latgalē ir tika daudz ko redzēt. Tas bija pareizs lēmums, doties tieši uz Austrumlatviju, kur līdz šim žurnālistus un tūrisma operatorus nebijām veduši," sacīja Šiga.

"Kopš 2012.gada TAVA katru gadu organizē vienu žurnālistu un vienu līdz divas tūrisma operatoru vizītes. Šādas vizītes plānots veidot arī turpmāk. Redzam, ka Japānas tūristu skaits turpina augt katru gadu, un japāņu tūristiem ir interese par Latviju. Tālajos tirgos visas trīs Baltijas valstis strādā kopīgi, katrai valstij uzņemoties savu darba daļu konkrētā tirgū. Lietuva, piemēram, strādā ASV, bet Japāna ir tirgus, kur strādā Latvija," stāstīja Briede.

Japāņu tūristu skaits Latvijā pakāpeniski pieaug, zināja teikt TAVA pārstāve. 2013.gadā viesnīcās un citās tūristu mītnēs apkalpoto japāņu tūristu skaits bija 9000, bet 2014.gadā pieaugums bija jau par 74% lielāks - gandrīz 16 000. Savukārt šogad pirmajā ceturksnī pieaugums, salīdzinot ar 2014.gada pirmo ceturksni, bija par 58%.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)