Jelgavas Zinātniskās bibliotēkas krājumu papildina 30 grāmatas
Bibliotēkas krājums tika papildināts ar 30 iespieddarbiem par izaugsmes iespējām uzņēmējdarbībā, sabiedriskajās attiecībās, menedžmentā un citām tēmām, pilsētas informācijas portālu Jelgava24.lv informēja Jelgavas Zinātniskās bibliotēkas pārstāve Viktorija Buraka.Izdevniecība "Lietišķās informācijas dienests" sadarbībā ar SEB banka uzdāvināja grāmatas Jelgavas Zinātniskajai bibliotēkai.
Dāvinājuma grāmatas varētu ieinteresēt tos lasītājus, kuri tiecas pēc pašizaugsmes un panākumiem karjerā – uzsāk darba gaitas, veido savu uzņēmumu vai arī vēlas paplašināt redzesloku, apgūstot jaunu informāciju. Iespieddarbu tēmas aptver dažādas jomas, tomēr to specifika iezīmē konkrētas stratēģijas, sniedzot padomus – kā no idejas nokļūt līdz panākumiem, kā sasniegt rezultātus vai uzsākt biznesu.
Šajos iespieddarbos var atrast orientierus personības potenciāla atklāšanai un pilnveidošanai, lai uzlabotu komunikācijas prasmes, gūtu pārliecību par savām spējām, izprastu citus cilvēkus, kā arī uzlabotu dzīves kvalitāti kopumā.
Pievēršot uzmanību likumdošanas aktualitātēm, izdevniecība organizē savas darbības 20.gadskārtai veltītu bezmaksas semināru ciklu Latvijas lielākajās pilsētās. Tāpat ar SEB bankas finansiālu atbalstu izdevniecība nolēmusi dāvināt biznesa literatūras grāmatas semināra norises pilsētu bibliotēkām.
Jelgavas Zinātniskās bibliotēkas krājuma papildinājums:
1.Belbins, Meredits R. Komandu lomas darbavietā. / 2009.
2.Olivera, Sandra. Sabiedrisko attiecību stratēģija. / 2009.
3.Belbins, R. Meredits. Darba krāsas. / 2010.
4.Īstenot stratēģiju. / 2009.
5.Kā sasniegt rezultātus. / 2009.
6.Starptautisks bizness. / 2009.
7.Pieņemšana un atlaišana. / 2009.
8.Inovācijas. / 2009.
9.Smeļanska, Aļina. Reformators. / 2009.
10.Konflikti un to risināšana. / 2009.
11.Bariševa, Asja. Pārdošana radošā lidojumā. / 2009.
12.Pārmaiņas. / 2009.
13.Uzsākt biznesu. / 2009.
14.Belbins, R. Meredits. Jaunās organizācijas. / 2009.
15.Darījumu slēgšana. / 2009.
16.Vadītājs kā paraugs. / 2009.
17.Džofijs, Robs. Kā kļūt par apkārtējo atzītu līderi? / 2008.
18.Karjeras veidošana. / 2009.
19.Kadens, Roberts. Partizānu mārketinga tirgus izpēte. / 2008.
20.Green, Andy. Efektīva personiskā saziņa sabiedriskajās attiecībās. / 2008.
21.Edeirs, Džons. Nevis priekšnieki, bet līderi. / 2008.
22.Grīns, Endijs. Radošas sabiedriskās attiecības. / 2008.
23.Edeirs, Džons. Kā izaudzēt līderus. / 2008.
24.Gregorija, Anne. Sabiedrisko attiecību kampaņu plānošana un vadīšana. / 2007.
25.Dzīvot zaļi. / 2009.
26.Skots, Deivids Mērmans. Jaunie mārketinga un sabiedrisko attiecību likumi. / 2009.
27.Edeirs, Džons. Radošas domāšanas māksla. / 2008.
28.Džounss, Ričards. Projektu vadības pamati. / 2008.
29.No idejas līdz panākumiem. / 2009.
30.Leiks, Nevils. Klientu apkalpošanas rokasgrāmata. / 2008. Uz sarakstu