Banner 980x90

Siguldas pilsētas vidusskola saņem "Microsoft" inovatīvās skolas statusu

Divas Latvijas skolas — Siguldas pilsētas vidusskola  un Liepājas Raiņa 6.vidusskola — saņēmušas "Microsoft" inovatīvās skolas statusu, kas apliecina, ka skola prasmīgi izmanto jaunākās tehnoloģijas un izveidojusi inovatīvu mācību vidi, pilsētas informācijas portāls Sigulda24.lv uzzināja Siguldas novada pašvaldībā.

Paziņoti arī skolotāji, kas 2015./2016.gadā kļuvuši par "Microsoft: inovatīvajiem pedagogiem ekspertiem, starp kuriem ir arī Edgars Bajaruns no Siguldas, Ilze Šmate no Amatas novada un Anita Žigalova no Balvu novada — skolotāji, kas spējuši ar izciliem panākumiem integrēt tehnoloģijas mācību procesā.

"Esam lepni par mums jau otro gadu piešķirto Microsoft inovatīvās skolas statusu, jo regulāri piedalāmies dažādos ar tehnoloģiju ieviešanu mācību procesā saistītos projektos un apmācībās. Mūsu skolotāji aktīvi dalās ar iegūto pieredzi arī ar citām skolām. Veiksmīgi ieviešam tehnoloģijas ne tikai mācību stundās, bet arī lai paaugstinātu skolotāju darba produktivitāti — tādējādi ietaupot laiku, kur tas iespējams ar tehnoloģiju palīdzību. Tehnoloģijas ir rīks, kas var uzlabot mācību procesu, dažādojot to un padarot efektīvāku. Esot daļai no Microsoft inovatīvo skolu programmas, mēs to varam pierādīt," norāda Siguldas pilsētas vidusskolas direktore Balode.

2015./2016.gadā "Microsoft" inovatīvās skolas statusu saņēma 400 skolu no visas pasaules, kas guvušas atzinību par savu inovatīvo pieeju un aktīvajiem centieniem integrēt mācību procesā tehnoloģijas. 2015. gadā mācību iestādes, kas jau darbojas "Microsoft" inovatīvo skolu programmā, apmeklējuši vairāk nekā 20 000 skolotāju, amatpersonu un mediju pārstāvju, lai dalītos ar pieredzi un uzzinātu vairāk par tehnoloģiju integrāciju mācību procesā.

"Tās mācību iestādes, kas saņēmušas "Microsoft" inovatīvās skolas statusu, ir lieliski piemēri citām skolām, kas parāda mērķtiecīgu inovāciju lietojumu dažādos veidos, lai motivētu skolniekus un radītu tiem interesi par mācību materiālu," stāsta Antonijs Salcito, "Microsoft" "WorldwideEducation" viceprezidents.

Skolas, kas saņēmušas "Microsoft" inovatīvās skolas statusu, tiek ne tikai atzītas starptautiski kā inovatīvas un tehnoloģiski attīstītas, bet arī gūst dažādas iespējas un labumus no šīs programmas, piemēram, iespēju sadarboties ar grupu starptautisku viedokļa līderu, īpašus piedāvājumus "SteelCase Education" mācību telpu aprīkojumam, iespēju doties uz dažādiem reģionāliem un starptautiskiem pasākumiem, kā arī ekskluzīvu pieeju kopienas ikmēneša tiešsaistes semināriem un organizāciju sociālā tīkla "Yammer" grupu diskusijām.

"Fakts, ka divas Latvijas skolas saņēmušas Microsoft inovatīvās skolas statusu, ir lielisks pierādījums tam, ka mūsu skolotāji un skolu vadība ir ieinteresēta jēgpilnā un mērķtiecīgā tehnoloģiju izmantojumā savā darbā. Liepājas Raiņa 6. vidusskola un Siguldas pilsētas vidusskola — abas ir izcēlušās ar izcilību un entuziasmu visā, ko tās dara. Abas ir arī "Microsoft Latvia" un LMT tehnoloģiju pilotprojekta "Gatavi rītdienai!" dalībnieces. Ceru, ka arvien jaunas un jaunas Latvijas skolas turpmākajos gados iegūs šo statusu," uzsver Ēriks Eglītis, "Microsoft Latvia" vadītājs.

Līdz ar "Microsoft" inovatīvās skolas statusa saņēmējiem paziņoti arī skolotāji, kas kļuvuši par "Microsoft" inovatīvajiem pedagogiem ekspertiem ("Microsoft Innovation Educator Experts"). To starpā ir arī trīs skolotāji no Latvijas — Edgars Bajaruns no Siguldas pilsētas vidusskolas, Ilze Šmate no Sērmūkšu pamatskolas un Anita Žigalova no Balvu novada Stacijas pamatskolas. "Microsoft" inovatīvie pedagogi eksperti ne tikai izmanto tehnoloģijas savā darbā, bet arī dalās ar idejām, izmēģina jaunas pieejas mācību procesam, kā arī mācās cits no cita, lai uzlabotu skolnieku veikumu un mācību procesu ar tehnoloģiju palīdzību. Tāpat šie eksperti ir aicināti piedalīties dažādās konferencēs un pasākumos, informējot par "Microsoft" tehnoloģiju izmantošanu mācību procesa organizācijā un mācību programmu sastādīšanā.

"Kļūšana par "Microsoft" inovatīvo ekspertu ļauj ne tikai saņemt apstiprinājumu, ka tehnoloģiju izmantojumā klasē darbojos pareizā virzienā, pielāgojot mācības mūsdienu prasībām un attīstot skolēniem 21.gadsimta mācību prasmes, bet arī ļauj būt daļai no plašākas kopienas visā pasaulē. Man kā skolotājam paveras plašas iespējas, piemēram, pieeja resursiem un mācību materiāliem, tomēr daudz būtiskāka ir pieeja "Microsoft" inovatīvo ekspertu platformai, kas ļauj iesaistīties diskusijās un pieredzes apmaiņā ar pedagogiem no visām pasaules malām! Ir iespēja veidot kopīgus projektus, mācību aktivitātes un iesaistīties tajās, un izmantot jaunākās tehnoloģijas klasē," atzīst Siguldas pilsētas vidusskolas skolotājs Edgars Bajaruns.

2015./2016.gadā "Microsoft" inovatīvā pedagoga eksperta titulu ieguvuši aptuveni 2800 skolotāji. Tie pievienojas iepriekšējo gadu ekspertiem, kopumā veidojot starptautisku, vairāk nekā 4000 ekspertu lielu kopienu no vairāk nekā 100 pasaules valstīm. Daudzi no ekspertiem darbojas skolās, kas saņēmušas "Microsoft" inovatīvās skolas statusu, kā arī aktīvi sadarbojas ar citām skolām un valsts iestādēm, lai veicinātu Microsoft tehnoloģiju lietojumu mācību procesā.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)