Banner 980x90

Tekstilapstrādes nozares pedagogi izstādes "Skola 2013" laikā apgūst atzītas zināšanas

Izstādes "Skola 2013" laikā, no 28.februāra līdz 3.martam, Ķīpsalas izstāžu zālē pedagogi, kuri pārstāv tekstilapstrādes nozari, izmantos iespēju papildināt savas zināšanas praktiskās darbības semināros. Šogad seminārus vadīs atzīti nozares profesionāļi, kas sniegs aktuālāko informāciju par modi un tās tendencēm. Visi semināri veidoti, balstoties uz nozarē nepieciešamajām iemaņām, ko atzīst un atbalsta darba devēji.

28.februārī pedagogi piedalīsies tādos semināros kā "Modes attīstības aktualitātes un virzieni", "Inovatīvu un tradicionālu modes dizainu izstrāde", "Mulāžas metode- drapētu vai neparastu šūšanas modeļu piegrieztņu iegūšana izmantojot uzspraudumu", ko vadīs Latvijas Mākslas akadēmijas docente Māra Binde. Savukārt "Bogomolov image school" pasniedzēja Tatjana Ķeldere-Zeidaka vadīs divus seminārus: "Aksesuāru nozīme tēla izveidē" un "Imidža pieeja modei".

"Man prieks, ka lielākā audzēkņu daļa apzinās, cik nozīmīgas ir tehniskās tekstilapstrādes nozares specialitāšu zināšanas un prasmes, taču viņiem interesē arī tās mijiedarbība ar dizainu. Tieši tādēļ pedagogiem ir jākļūst daudzpusīgākiem. Bezmaksas iespēja mācīties ir nozīmīga, lai papildinātu mācību procesu," stāsta Česlija Čable-Zibene, projekta aktivitāšu tekstilapstrādes nozares eksperte.

Pedagogiem jau bijusi iespēja doties pieredzes apmaiņas semināros uz lielākajiem Latvijas tekstiluzņēmumiem, piemēram, SIA "Spektre Latvija", SIA "Lauma Fabrics", A/S "Rita", SIA "Mežroze" u.c. Pedagogi kā lielisku ieguvumu atzīst arī pieredzes apmaiņu savā starpā, jo tas palīdz paskatīties uz savu darbu no malas un pilnveidoties, mācoties no pieredzes bagātiem kolēģiem.

Šos, kā arī citus pedagogu profesionālās pilnveides pasākumus, piedāvā Valsts izglītības satura centrs (VISC), īstenojot ESF projektu "Profesionālo mācību priekšmetu pedagogu un prakses vadītāju teorētisko zināšanu un praktisko kompetenču paaugstināšana". Reģistrēšanās teorētiskajiem un praktiskajiem semināriem turpinās interneta vietnē http://talakizglitiba.visc.gov.lv/. Izejot noteiktu moduļu skaitu, ikviens pedagogs saņems apliecību par profesionālo pilnveidi, tādējādi palielinot savu konkurētspēju darba tirgū. 

Par projektu

ESF projekts "Profesionālo mācību priekšmetu un prakses vadītāju teorētisko zināšanu un praktisko kompetenču paaugstināšana" organizēts divās daļās: teorētiskajos un praktiskajos moduļos. Teorētiskajā daļā pedagogiem jāapgūst trīs obligātie moduļi: informācijas tehnoloģijas, svešvalodas, teorētisko moduli profesionālo kompetenču pilnveidei nozarē vai profesijā.

Tekstilapstrādes nozares pedagogi teorētiskajā modulī apgūs tādas tēmas kā tehnika un iekārtas, tehnoloģiskais aprīkojums, materiāli un izejvielas, darbavietas un darbu organizācija, nozares dokumentācija, nozares prasības un darba vides riska faktori, nozares attīstības tendences un sadarbības iespējas, kā ar tendences tehnoloģiskā procesa attīstība.

Zināšanas iespējams papildināt, izvēloties kādu no brīvās izvēles kursiem, kā arī praktiskajiem semināriem. To laikā pedagogi piedalās nozares pasākumos, starpnozaru praktiskās darbības semināros un pieredzes apmaiņas semināros. Pedagogiem tiek piedāvāta arī iespēja stažēties kādā no Latvijas vai ES dalībvalstu uzņēmumiem vai kompetenču centriem.

Lielu ieguldījumu semināru nodrošināšanā devuši projekta sadarbības partneri un atbalstītāji: "Vieglās Rūpniecības uzņēmumu asociācija", "Rīgas Stila un modes profesionālā vidusskola", "DigaNice", "Korizza", "Rita", "Radošo darbu  galerija", "Vaide", "Mežroze".

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)